Четвер, 28.05.2020, 05:16
Вишневий навчально-виховний комплекс
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

     

Класний керівник – стрижень виховного процесу. Це нитка, яка зв’язує в одне ціле дитину, вчителя - предметника, батьків, громадськість.  Класний керівник – універсальна особистість. Це і вихователь, і психолог, і соціальний педагог, і педагог – організатор.

Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.

Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей – великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ – неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного курівника переходять у характер вихованців.


Головне завдання методичного об’єднання класних керівників:

 — розвиток сучасного педагогічного мислення класного керівника, підвищення його мотивації на освіту, формування якостей інноваційної особистості.

Девіз методичного об’єднання класних керівників:

 

Даруй себе людям!

Не помились!

Не пошкодь!

Будь надією для учнів!

Знай, чого прагнеш!

Завжди шукай в дитині багатство її душі!

Будь терплячий в очікуванні дива та готовий до зустрічі з ним у дитинстві!


Організація роботи засідань методоб’єднань

 

1 засідання

(жовтень)

  1. Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.
  2. Аналіз рейдів обстежень сімей пільгових категорій відповідно до Закону  України  «Про охорону дитинства» – круглий стіл.
  3. Визначення основних напрямків методичної роботи на навчальний рік (згідно рекомендацій МО та Концепції громадянської освіти).
  4. Контроль за проведенням вільного часу під час осінніх канікул.
  5. Основні нормативні документи з питань виховної роботи.

                                                                                   

2 засідання

«Педагогічна діагностика сімейного виховання , організація роботи з батьками на її основі»

(грудень)

  1. Практичне заняття «Вивчення соціальних, психолого-педагогічних умов у сімʼї, її виховні можливості».
  2. Організація спільної діяльності педагогів, батьків та дітей.
  3. Огляд методичної літератури, нормативних документів з поданого питання.
  4. Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів і батьків щодо дотримання правил ТБ та ведення способу життя під час зимових канікул.

                                                                             

3 засідання

«Дитяче самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в умовах демократії»

(лютий)

  1. Аналіз відвідування учнями школи згідно статті 53 Конституції України та Закону України «Про освіту».
  2. Визначення згуртованості, громадянської активності, рівня розвитку учнівського самоврядування
  3. Формування навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності у процесі практичної громадської діяльності школярів.
  4. Створення учнівського самоврядування в класі.
  5. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з проблеми організації учнівського самоврядування.

                                                                       

4 засідання

«Учитель і проблема дисципліни»

(квітень)

  1. Учитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйняту поведінку учнів.
  2. Заняття з елементами тренінгу «Якщо педагог, то з почуттям гумору!»
  3. Аналіз роботи класних керівників з питань попередження злочинності, бродяжництва та правопорушень відповідно Закону України «Про освіту».
  4. Підсумки роботи методобʼєднання за рік.

   

  1.     Основні  завдання  методичного об’єднання класних керівників:

  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань   психології та педагогіки.

  2. Забезпечення  реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

  3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм  і методів роботи.

  4. Координація  планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.

  5. Вивчення, узагальнення  та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

  6. Сприяння створення  й розвитку системи  виховної роботи класних колективів.

  

 2.     Функції методичного об’єднання класних керівників:

              1. Організовує колективне планування  й колективний аналіз діяльності класних колективів.

              2. Координує виховну діяльність  класних колективів  та організовує їхню взаємодію в педагогічному  процесі.

              3. Визначає та узгоджує  принципи виховання та  соціалізації учнів.

    4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками  сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

    5. Здійснює обговорення  соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення  передового педагогічного досвіду класних керівників.

    6.Оцінює роботу  членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення класних керівників.

            


      

          Функіональні обов’язки  керівника методичного об’єднання класних керівників 

 

Керівник методичного об’єднання класних керівників:

        1.Відповідає за:

а) планування, підготовку, здійснення та аналіз діяльності ШМО;

б) поповнення кейсу класного керівника;

в) своєчасне впорядкування документації ШМО та проведених заходів;

        2. Разом з адміністрацією навчального закладу контролює:

а) виконання класними керівниками їхніх функціональних обов’язків;

б) підвищення науково-методичного рівня виховної роботи.

        3.Організовує:

а) взаємодію класних керівників між собою та з іншими  структурними підрозділами школи;

б) відкриті заходи, семінари, конференції, педагогічні читання тощо;

в) вивчення, узагальнення  та використання  на практиці передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

г) консультації з питань виховної роботи.

        4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.

        5. Сприяє створенню та розвитку системи  виховної роботи класних колективів.

        6. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.


Методичне об’єднання класних керівників: проблеми, пошуки, рішення

 

Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.

Та повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?

Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців.

Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

Головним завданням методичної роботи у школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.

Внутрішкільна методична робота з педагогічними кадрами спрямована на формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовки вчителів до пошукової діяльності з метою впровадження інноваційних технологій превентивного виховання в навчально-виховний процес.

Сучасне суспільство вимагає від людини певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин; уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань і поглядів; комунікабельності — уміння працювати в злагоді з іншими і спільно досягати мети.

Все більше ми докладаємо зусиль, щоб стимулювати творчу активність дитини, щоб дати їй змогу вільно виявляти свої вподобання, навчити самостійно працювати і вміти правильно робити вибір. Для цього прагнемо урізноманітнити форми роботи з дітьми.


 

Вхід на сайт
Погода
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2020
    Конструктор сайтів - uCoz